Τρίτη 5 Μαΐου 2009

θα σε συναντήσω ξανά σε έναν άλλο ουρανό

Όχι, δεν θα τελειώσει εδώ.
Θα σε συναντήσω ξανά σε έναν άλλο ουρανό.
Όταν θα είμαι απελευθερωμένη από τις αμαρτίες.
Όταν θα είμαι ικανή να αγαπηθώ.
Αλλά σου υπόσχομαι να σε βρω εκεί
και να σου δώσω έρωτα από τις έξι μου αισθήσεις.

Σε παρακαλώ, προσπάθησε να με θυμηθείς.
Σε παρακαλώ, προσπάθησε να με αποδεχθείς.
Παράβλεψε τα δάκρυά μου, γέλα και κράτα μου το χέρι.
Σε παρακαλώ, επέτρεψέ μου τα πάντα.

Υπόσχομαι, να πληρώσω όλα τα χρέη μου εδώ,
για να μπορώ να σε διεκδικήσω εκεί.
Υπόσχομαι, να μην δειλιάσω και να σου πώ,
τα πάντα από το πρώτο λεπτό.
Υπόσχομαι, να διώξω μακριά κάθε αμφιβολία.

Θα σε συναντήσω ξανά σε έναν άλλο ουρανό,
απομένει μόνο ένας σύντομος περίπατος μέσα στη νύχτα.
Αλλά σε παρακαλώ μην με ξεχάσεις μέχρι τότε,
σε παρακαλώ μην ξεχάσεις τη μοναξιά μου.

1 σχόλιο:

outcast poetry είπε...

:)

ένα θλιμμένο χαμόγελο μόνο...με λίγη μελαγχολία..

βασίλης